Po milžiniškos Facebook sėkmės, socialiniai tinklai ėmė vilioti ir kitas rinkose senbūves. Į jų traukinį vis bando įšokti Google, o vakar savo rengtoje uždaroje konferencijoje socialinį tinklą pristatė ir Apple.
Bendrovės „Apple“ vykdomasis direktorius Steve’as Jobsas konferencijoje pristatė naują internetinės muzikos parduotuvės „iTunes“ ir programų rinkinio versiją „iTunes 10“. Esmine naujosios versijos naujove tapo „Ping“ paslauga.
Oficiali tinklo misija – apjungti muzika besidominčius žmones. Marketingo specialistų nuomone, reali iniciatyvos misija - galutinai palaidoti MySpace projektą, pateikiant alternatyvą šiam labiau į muziką orientuotam soc. tinklui. “Ping” kažkiek panašus į Facebook, kažkiek į Twitter. Galima sekti atlikėjus arba tiesiog savo draugus, kad pamatytum ko jie šiu metu klausosi ar ką žiūri. Vartotojų patogumui pateikiami muzikos topai, daug koncertų įrašų. Naudodami „Ping“ vartotojai galės keistis žinutėmis, sudarinėti populiariausių įrašų sąrašus. Naujoji „iTunes“ paslauga taip pat skelbs informaciją apie atlikėjų koncertus.
„iTunes 10“ taip pat siūlys galimybę išsinuomoti populiariausių JAV televizijos programų epizodus, rodomus didele raiška (HD). Vieno epizodo nuomos kaina – 99 amerikietiški centai. Vartotojai galės naudotis ABC, „ABC Family“, „Fox“, „Disney Channel“ ir „BBC America“ televizijos kanalų programų archyvu.
Kaip šiam tinklui seksis ateityje – kol kas sunku prognozuoti. Nors Facebook nukonkuruoti nepavyks, bet prisiminus, jog iTunes vartotojų yra apie ~160 mln., tad tikimybė Apple atsiriekti bent kažkokią savo dalį socialinių tinklų pyrage yra pakankamai didelė.