Pirkėjai visame pasaulyje praneša apie netikėtinai nustojusius veikti „Nokia N8“ telefonų modelius. Jų nepavyksta įjungti ir jie neįkrauna baterijos, prijungti prie elektros šaltinio. Daugėjant skundų „Nokia“ kompanija oficialiai patvirtino informaciją apie šias flagmano „N8“ problemas.
Istorija prasidėjo kai portalo „Hexus“ redaktoriams aprašinėjant modelį prietaisas išsijungė ir jo įjungti nebepavyko. Redakcija į tai dėmesio neatkreipė – visgi testams gautas modelis galėjo būti ne iš „serijinės“ laidos, tad maža kas tokiais atvejais gali nutikti – galbūt pasitaikė retas techninės įrangos gedimas.
Tačiau ta pati istorija pasikartojo Rusijoje, kuomet išbandyti „Nokia N8“ nusprendė vieno didžiausių Rusijos telekomunikacijų portalo savininkas ir žurnalistas Eldar Murtazin. Žinoma, du atskiri atvejai dar nereiškia serijinio broko. Visgi, internete informacijos apie šią bėdą galima rasti kur kas daugiau. Oficialiame „Nokia“ diskusijų tinklapyje yra penkių puslapių ilgumo tema apie nebeveikiančius modelius. Forume rašo ne tik pavienių modelių savininkai, bet ir mažmenininkai: „Esu „Nokia“ pardavėjas iš Malaizijos. Pardaviau keletą N8 modelių klientams. Išsiaiškinau, jog daug N8 telefonų nebeveikia ir aš negaliu jų įjungti, ar įkrauti. Mėginau net telefono atstatymo mygtukus, niekas nepadeda.“
Iš pradžių „Nokia“ šių gedimų nekomentavo, tačiau brokuoti modeliai būdavo tyliai keičiami į naujus, kuomet pirkėjams juos grąžinus į „Nokia“ priežiūros centrus. Galiausiai daugėjant nusiskundimų, pasirodė ir oficialus kompanijos pareiškimas. „Nokia“ pardavimų vadovas Niklas Savanderas sutiko, jog problemų iš tikrųjų yra, tačiau taip pat tvirtino, jog tik mažas „Nokia N8“ skaičius yra paveiktas šios problemos. Jo teigimu, šis gedimas pasireiškia dėl energijos valdymo sutrikimų. Mobiliųjų telefonų gamintojos atstovas teigia, kad defektas yra gamyklinis bei jis gamybos procese jau yra užfiksuotas ir pašalintas.
Šaltinis technologijos.lt
Gerai, kad mėgstu Samsung telefonus…
Turiu šitą telefoną iš omnitel. Prabuko nerodydami ar veikia, išsisukinėja dėl pardavimo, jų įgalioti atstovai atsieit neranda gedimo. Vėliau išsiaiškinau, kad mano telefonas neregistruotas nokijoj, kaip apžiūrėtas. Dar vėliau, kad visi tie centrai išties nėra nokia care atstovai. Betvarkė :D nunešus į nokia care saloną Vilniuje turėtų pakeist telefoną iškart.